wtorek, 21 października 2014

Jesienne chciejstwa ;)

Nadeszła jesień, we Wrocławiu na szczęście jest pięknie, sucho, z drzew spadają złote liście. Pogoda sprzyja spacerowaniu i snuciu jesienno-zimowej wish listy ;)))
Ostatnio staram się zacisnąć zakupowego pasa, sprzedaję to co leży zbędne i kupuje minimum ;) Wciąż trwa u mnie 'Projekt denko' i staram się zużywać swoje zapasy ;))

Aby przetrwać chłodne miesiące, planuję zakupić kilka pierdółek, które mi w tym pomogą :D

1. Świeczki Yankee Candle. Zdecyduję się na jeden z tych zapachów, może na dwa?;)




Jestem ogromną fanką wosków marki Yankee Candle, tak przepięknie pachną, że mam ochotę siedzieć z nosem przy nich. Zapachów jest mnóstwo, już poczyniłam kolejne zamówienia i tym razem zamówiłam aż 15 sztuk!! Niebawem Wam pokażę moje cudeńka ;) Także teraz czas na którąś świecę;)



2. Kominek Yankee Candle
Lubię kupować ładne rzeczy, które zdobią moje mieszkanie ;) Będzie pięknie wyglądał przy zgaszonym świetle, a dzięki woskom będzie unosił się super zapach! Już jestem poddekscytowana ;)


 3. Nowość Chanel - może nie przyczyni się to do przetrwania zimowych miesięcy, nie ogrzeje mi tyłka, gdy na dworze będzie -10 stopni, ale jestem absolutnie zakochana. Testowałam go kilkakrotnie i wiem, że kupię prędzej czy później ;) Piękne, klasyczne opakowanie i wspaniałość w środku, która trzyma się na ustach długie godziny, dodatkowo pielęgnując usta;)

Chanel - Rouge Allure Gloss, kolor 16 lub 17 ;)



Póki co nie planuje kupować żadnego krycia wierzchniego na zimę, wychodzę to co mam;)
Ale jak trafi się jakaś cenowa okazja to skusze się na nowe emu, wybiorę szare lub czarne, czas pokaże ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz