wtorek, 30 września 2014

Compeed - plastry na odciski

W ostatnim czasie dostałam mnóstwo produktów do testowania, między innymi plastry na odciski marki Compeed.
Markę znam bardzo dobrze, ich plastry używam, kiedy nowe buty masakrują mi stopy i bardzo lubię.
Producent zapewnia, że dzięki plastrom nasze rany szybciej  się zagoją, jak również, że uśmierzą ból, z pierwszą kwestią się zgadzam, zmasakrowane miejsce szybciej się 'wysusza' jednak czy uśmierzają ból? ciężko mi powiedzieć. Jak mnie coś porządnie obetrze, to mam wrażenie, że mi pięta odpadnie i będzie ze mną koniec:P
Tak czy siak są to plastry godne polecenia. Zawsze jeden plaster noszę w portfelu ;)

+ do kupienia w każdej aptece, superpharm czy rossmanie
+ mocny klej, trzymają się porządnie, nawet po prysznicu
+ plastry są grubsze niż standardowe, mają w sobie taki..  yy.. żel?
+ zdecydowanie lepiej się 'nosi' niż zwykłe plastry
+ duża powierzchnia, która obkleja nawet duże obtarcie
+ różne kształty, rozmiary.


- cena, jeden plaster dochodzi nawet do 5zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz