piątek, 4 kwietnia 2014

Kosmetyczne nowości kwietnia - prezenty od sponsorów spotkania Vinted

Przedstawiam Wam zdjęcia prezentów, które dostałam na spotkaniu Wrocławskich Vintedzianek ;)
'Trochę' tego jest, także zaczynam testy i niebawem Was poinformuję o wrażeniach! ;)

 Odżywki do paznokci i nawilżacze do ust;) 

Rękawicę do oczyszczania twarzy doślą nam wkrótce, jestem jej bardzo ciekawa, lubie wszelkie nowosci z tej kategorii;)

Odżywki do włosów Kallos zasponsorowała hurtownia z Wrocławia. Mam nadzieję, że dzięki nim moje włosy odzyskają blask i zdrowy wygląd ;) Dodatkowo balsam do ciała i krem do rąk firmy Go Go.

Kosmetyki kolorowe marki PAESE, przyznam, że wiedziałam o istnieniu marki, jednak nie miałam z nią styczności. Pożyjemy, zobaczymy.

Witaminki i żel do higieny paszczy ;)


No i świece, kto ich nie uwielbia? Z chęcią  przetestuję, sklep, który nam je wysłał, ma świetne ceny, także jeśli tylko się u mnie sprawdzą, to złożę zamówienie ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz