piątek, 28 marca 2014

Denko Marzec

Przychodzę do Was z garstką kosmetyków, które udało mi się zużyć w ostatnim czasie.
Większość z nich jest godnych polecenia ;)

Trochę się tego zebrało, więc do rzeczy ;)

Odżywka do włosów 'Z apteczki babuni' zawiera ekstrakt z miodu i mleka. Cena przyjazna, ok 6zł, stosuję na końcówki włosów, jest gęsta, nie przetłuszcza włosów, świetnie na moje włosy działa, nie puszą się, dobrze się rozczesują, jest bardzo wydajna. Kupię ponownie. Moje włosy są grube i ciężkie, koleżanka z cienkimi i rzadkimi włosami również sobie go bardzo, bardzo chwali. Zachęcam do przetestowania, bo warto ;)

Krem nawilżający maki Sephora. Opisywałam już Wam go wcześniej. Kupiłam go w promocji za 15zł, za tą cenę warto się na niego skusić. Jest lekki, dostatecznie nawilża, do bardzo suchej skóry będzie zbyt lekki. Idealny pod makijaż. Wydajność średnia. W cenie regularnej się nie skuszę. Mam jeszcze dwie tubki w zapasie, z chęcią zużyję ;) Polecam kremy nawilżające Sephory, szczególnie w cenach promocyjnych, -50% ;)


Chusteczki do zmywania makijażu Bebeauty, kupiłam w Biedronce za ok 4zł. Nie kupię więcej i nie polecam. Bardzo średnio zmywają makijaż, są mało nasączone płynem, trzeba się nieźle natrzeć, żeby zmyć tusz z rzęs. 

Zastanawiałam się w ostatnim czasie nad zakupem serum Estee Lauder Idealist, kosmetyk osławiony, zużywałam mnóstwo próbek, no i zamówiłam ;) Mam nadzieję, że na dłuższą metę się u mnie sprawdzi ;)

Po stosowaniu Idealista, skóra jest miękka, delikatna, świetnie nadaje się pod makijaż. Ma zwężać pory i działać cuda - zobaczymy.

Testowałam również serum Perfectionist (CP+R) i ten kosmetyk nie przypadł mi do gustu, miał gęstą, 'suchą' konsystencję, ciężko było go rozsmarować na twarzy, dziwnie zastygał.




Zmywacz do paznokci marki Isana, do kupienia w Rossmanie za ok 4zł. Zmywacz jest bardzo wydajny, świetnie radzi sobie z lakierem do paznokci, nawet tym ciężkim do zmycia. Cena też ok. Kupiłam już kolejną butlę. Jedyny minus tego zmywacza jest taki, że przy częstym używaniu, może wysuszac paznokcie i skórki, także niezbędna jest jakaś nawilżająca pielęgnacja. Jest również dostępna wersja bez acetonu, oraz dwie pojemności.



Kolejny żel pod prysznic marki Original Source, który bardzo lubię. Wszystkie zapachy przepięknie pachną, super się pienią, są mega wydajne, jedyny minus to opakowanie, ale jak już wcześniej wspominałam, wszystkie żele pod prysznic przelewam do opakowania z pompką, żeby wygodniej dozowało mi się kosmetyki pod prysznicem.  Na pewno kupię ponownie.

Mleczko do ciała marki Yves Rocher - na zdjęciu małe, podróżne opakowanie 50ml. Kosmetyk ten używam od kilku lat, bardzo ale to bardzo lubię. Pięknie pachną, szybko się wchłaniają. Z racji tego, że jest to mleczko a nie balsam, lekko nawilżają, także jeśli któraś z Was potrzebuje głębokiego nawilżenia, to ten kosmetyk się nie sprawdzi. Duża butla 400ml kosztuje 19.90, do kompletu można dokupić pompkę za 3,50, która zdecydowanie polepszy komfort używania.


Waciki z Biedronki, kupuję najczęściej 3pack za 5zł, także cena super. Używam do codziennego demakijażu czy do zmywania paznokci. Jestem z nich bardzo zadowolona. Nie rozwarstwiają się, nie zostawiają pyłków. Mój hit za 'grosze'.


Ostatnie pozycje to antyprespiranty marki Lady Speed Stick, używam ich również od wielu, wielu lat i uważam, że są najlepszymi tego typu kosmetykami. W swojej ofercie mają mnóstwo zapachów, także każda znajdzie coś dla siebie. Ja najbardziej lubię 'Wild freesia' i 'Fruity splash' 
Jeden produkt jest w żelu, drugi w sztyfcie. Który jest lepszy? W działaniu oba są świetne, pachy się nie pocą, nie pachną brzydko, bo zapach antyprespirantu maskuje nieprzyjemny smrodek. 
Minus sztyftu jest taki, że brudzi czarne ubrania, a minus żelu jest taki, że trzeba trochę odczekać, żeby kosmetyk się wchłonął, trochę podmuchać, trochę zapachać paszkami :PP
Ponownie, póki co, kupię ten w żelu, bo zbliża się wiosna, lato, chodzenie w topach bez rękawków i lepiej się będzie sprawdzał;)
Regularna cena to 10zł, często można kupić w promocjach za 5,50zł. Bardzo, bardzo polecam.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz