czwartek, 13 lutego 2014

Pierwsze zakupy w Sephora Online

Z racji tego, że po 1) mam post, jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne, po 2) mam stacjonarnych perfumerii Sephora mnóstwo w okolicy, także informacja, że zostaje 'uruchomiony' sklep online, nie zrobiła na mnie szczególnego wrażenia.
Jest to na pewno udogodnienie dla osób, które maja daleko do sklepu, fajnie, bo mozna przed zakupami stacjonarnymi zapoznac sie z aktualnymi cenami, promocjami..

Ale, do rzeczy. Nudząc się, przeglądałam stronę www.sephora.pl, wlazłam w zakładkę 'promocje' i co widzę?! Moja ukocha szczotka do włosów!! i to w magicznej cenie 22.90 !!!

Pierwszą szczotkę kupiłam z 5 lat temu ( za 99zł jak dobrze pamiętam) i przez ten długi czas służyła mi doskonale, ostatnio chciałam ją wymienić na nowy egzemplarz, chodziłam po sephorach i niestety nigdzie jej nie było, dowiedziałam się nawet,  że zostaje wycofywana, zaczęłam przeglądać allegro, tam też pustki.

No i tym sposobem, za 23zł mam ukochaną szczotę na kolejne 5 lat :D
Co w niej takiego wspaniałego? Dobrze rozczesuje włosy, jak już wspominałam wcześniej, mam ich mnóstwo, i mało która szczotka radziła sobie z nimi. Często i gęsto niszczyłam szczotki, bo od drewnianej czy plastikowej rączki, odpadała ta część z igiełkami;/

Dlaczego ją wymieniam? Bo często 'przytulałam' szczotkę z gorącą jeszcze prostownicą czy suszarką, dzięki czemu, kuleczki, którymi zakończone są igiełki szczotki, stopiły się, część też odpadła?
Jakoś szczególnie nie przeszkadzałoby to w dalszym użytkowaniu, jednak bezkuleczkowe kolce zaczęły mnie drapać w skórę głowy ;)

Nie będę Wam pokazywać swojej starej szczotki, bo nie wygląda przepięknie:P czesałam nią włosy, na które wcześniej nałożyłam farbę :D Także troszkę jest pobarwiona, lekko pożółkła :))

Próbki, które dostałam do zamówienia.
Dziwi mnie, że perfumerie non stop, do znudzenia walą nam te same próbki kosmetyków czy zapachów. Czy to właśnie nie próbki i miniatury zachęcają nas do zakupów? Ale to temat rzeka..












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz