czwartek, 6 lutego 2014

lokówka Remington model CI6325 E51

W prezencie świątecznym dostałam lokówkę do włosów marki Remington, model CI6325 E51

Nigdy wcześniej nie inwestowałam w tego typu sprzęt, bo mam grube włosy, ciężkie i często żadna fryzura mi się nie trzymała więcej niż pare godzin. Zawsze marzyły mi się piękne loki i w końcu się przełamałam, przeszukałam internet, i wybrałam tą, moim zdaniem, najlepszą.
Ważne dla mnie było to, by miała dużą moc, i wysoką temperaturę grzania.

Maksymalna temperatura 220 stopni.
Średnica 25mm
Regulacja temperatury
Cyfrowy wyświetlacz temperatury i jej 10 stopniowa regulacja
30 sekundowe nagrzewanie.
Obrotowy przewód, który bardzo ułatwia stylizację włosów.

Dzięki tej lokówce można uzyskać piękne loki, które spryskane lakierem, trzymają się u mnie długie godziny, szalone tańce a nawet drzemkę!











Lakier, który używam, i uważam, że jest świetny, nie skleja włosów, nie stają się one matowe, nie przetłuszcza włosów, bez wątpienia godny polecenia;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz