czwartek, 30 stycznia 2014

Yves Rocher - Intensywnie odżywiający krem do rąk

Podczas ostatnich zakupów w Yves Rocher, musiałam dobrać jakiś produkt, żeby dostać inny w prezencie. Stwierdziłam, że kończy mi się krem z Neutrogeny i mogłabym sobie jakiś wybrać. Zdecydowałam się na :


Opis producenta :
Intensywnie odżywiający krem do rąk to kosmetyk pielęgnacyjny do suchej skóry dłoni. Krem intensywnie odżywia dłonie, łagodząc uczucie ściągnięcia skóry, chroni przed czynnikami zewnętrznymi. Bogata i aksamitna konsystencja natychmiast otula dłonie, czyniąc je delikatnymi. Kosmetyk nie pozostawia lepkich dłoni. Formuła kremu bazuje na wyciągu z arniki, który działa ochronnie na skórę i odżywczych właściwościach olejku sezamowego.
Krem jest rewelacyjny !!!
Konsystencja jest treściwa, ale nie wyjątkowo tłusta, super nawilża dlonie i czuć, że są one jedwabiste.
Nie pozostawia takiej tłustej warstwy.
krem jest bardzo wydajny, wystarczy dosłownie odrobina by dłonie poczuły ulgę. 

Jego cena regularna to 17.90 za 50ml produktu, każdy kto założy kartę stałego klienta w Yves Rocher, dostaje co miesiąc -40% zniżki na kosmetyki, także wychodzi lekko ponad 10zł.
Bardzo polecam go przetestować. Na pewno zagości u mnie na dłużej! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz