wtorek, 28 stycznia 2014

Original Source płyn do kąpieli

Miałam przyjemność testować płyn do kąpieli marki Original Source, który dostałam w prezencie od firmy na spotkaniu Vintedzianek.

Przelałam sobie go do opakowania z pompką (po żelu YR) i używałam jako żel pod prysznic.
Zapach ma bardzo intensywny, na początku mi się nie podobał, bo lubię owocowe świeżaki, ale po paru kąpielach się do niego przekonałam i już nie drażni mojego nosa ;) Ba, nawet się z nim polubiłam.

Sam produkt jest super. Lubię gdy żele/płyny pod prysznic się pienią, jedna pompka wystarczy do umycia sporej powierzchni ciała. Zapach utrzymuje się na skórze, nie wysusza jej i jest bardzo gęsty!

Jeżeli chodzi o wady, to jako kosmetyk według mojej opinii ich nie ma. Jedynie nie podoba mi się to, że tak duża butla (500ml) nie ma pompki, na pewno używanie byłoby wygodniejsze i przyjemniejsze. Ja na szczęście mam do czego przelewać i używam z ogromną przyjemnością.
Bez wątpienia będę do niego wracać, wszystkie kosmetyki tej marki pachną bardzo intensywnie i soczyście.
Moja ocena 10/10.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz