czwartek, 17 października 2013

Kalosze Armani Jeans

Witajcie ! ;))

Sporo nowości w mojej szafie się pojawiło. Przez dłuższy czas nie robiłam zakupów, oszczędzałam i robiłam listę potrzebnych mi rzeczy, jednocześnie pozbywałam się tych, które zalegały w mojej szafie, i w których nie chodziłam od dłuższego czasu ;)

Dzisiaj odebrałam kalosze z Armaniego, zastanawiałam się nad nimi od dłuższego czasu i zdecydowałam się je 'kliknąć' podczas weekendu zniżek, dzięki czemu kupiłam je 20% taniej !;)

Wydaje mi się, że kalosze to must have każdej szafy, idealne na jesienną pogodę ;)
W parasol również zainwestowałam !;)))







Dzisiaj już zdążyłam 'przetestować' buty i są super! Bardzo się cieszę, że je kupiłam ;)))
Włożyłam sobie wkładki z 'Emu' i było mi bardzo ciepło w stópki ;))


A tutaj cały outfit ;)))


Kurtka skórzana - Ochnik
Torebka - Michael Kors
Buty - Armani
Spódniczka - Zara
Czapka - Ochnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz