środa, 25 września 2013

Makeup 2013 GUERLAIN Tenue de perfection + nowe pudry Les voilettes

Marka Guerlain wprowadza do stałej oferty dwa produkty, podkład Tenue de perfection oraz nowe pudry prasowane Les voilettes. Jestem sroką, kocham wszystko co ładne i błyszczące, kocham Guerlaina. Gdy dotarła mnie informacja, że kolekcja lada dzień się pojawi, to zaczęłam zacierać rączki i przygotowywać się na przyjęcie tych cudeniek.

Tenue de perfection timeproof foundation ultimate lasting perfection spf 20 Guerlain - ma być kryjący, długotrwały przy czym lekki jak piórko, coś na wzór Parure Extreme, którego jestem fanką, najlepszy podkład jakiego kiedykolwiek używałam. Powinien być w 5 kolorach, u nas pewnie będzie w maksymalnie w 3.



Les voilettes puder prasowany - zastępca wycofanego jakiś czas temu prasowańca o tej samej nazwie, mam w wersji sypkiej, sprawdza się super, jedyny minus to aplikacja, która czasem jest problematyczna;)




Planuję jutro wybrać się do Sephory na testy, także więcej informacji wkrótce;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz