poniedziałek, 20 maja 2013

czyszczenie magazynów;))

U mnie akcja pt 'oszczędzanie i zużywanie' trwa w najlepsze, postanowiłam zrobić wielkie oczyszczanie szafek z zalegających kosmetyków i segregacje na te, które używam i te których używać nie będę, bo okazały się nietrafionym zakupem.
Część kosmetyków wystawiłam na allegro, żeby sprzedać i zasilić konto ;) A część wystawiłam na portalu wizaż.pl, który większość z Was pewnie dobrze zna;)
Na wizażu można założyć swój wątek na targowisku, gdzie możemy wymienić się swoimi kosmetykami czy ubraniami z innymi dziewczynami, jest to świetny pomysł, bo dzięki temu pozbywamy się czegoś co u nas leży, a dostajemy często perełki, z których korzystamy;)

Ostatnio parę wymian mi si ę udało, dostałam swój ulubiony puder z Guerlaina, żele pod prysznic, których nigdy dość i kolejne lakiery Essie do kolekcji, jak również mini lakier OPI do wypróbowania;)

Jeszcze sporo nowych kosmetyków do mnie 'leci' także pokażę jak tylko się u mnie pojawią !;)

Jest to niezwykle ciekawy pomysł na pozbywanie się rzeczy ze swoich zbiorów, bo bez wydawania pieniędzy możemy testować coraz to nowe produkty;)




Chętnie zajrzę w Wasze 'wątki' wymiankowe;) Może akurat uda Nam się ubić targu ;)) Zapraszam.




1 komentarz:

  1. Jak się sprawdzają żele z orginal source?Od dawna byłam zainteresowana ich kupnem...

    OdpowiedzUsuń