środa, 20 marca 2013

Projekt denko wciąż trwa

Wybaczcie, że tyle czasu mnie nie było, ale byłam strasznie zabiegana ;)

Ostatnimi czasy zużywam, zużywam i jeszcze raz zużywam!

Jest tego dość sporo, także zaczynam ;)

Pomadka ochronna BEBE - dosyć tania, dostać ją można w Rossmanie/SP za ok 6-8zł. Dobrze chroni usta, dobrze nawilża. Bardzo polecam do codziennego używania. Minusów właściwie nie zauważyłam.
 Mleczko z Yves Rocher, baardzo, baardzo je lubię. 400ml produktu kosztuje 19,90, także całkiem spoko cena, wydajny, jednak nie nadaje się do suchej skóry. Delikatnie nawilża, super pachnie, jest mnóstwo dostępnych zapachów.
 Mój ulubiony dezodorant, najlepszy jaki do tej pory używałam, czasem zdradzam go z jakimś innym, po czym i tak go kupuję, bo jest NAJLEPSZY. Idealnie chroni przed potem, świetnie pachnie i jest tani, ok 7zł w promocji.

Jeden z najlepszych żelopianek do mycia twarzy, super zmywa wszelkie zanieczyszczenia z buzi, do kupienia w Sephorze za ok 90zł/150ml. 
 O tym produkcie wspominałam już każdemu wiele razy, ulubiona baza pod tusz z Lancome, do kupienia w Douglasie, najlepsza z najlepszych, na dzień dzisiejszy, nie wyobrażam sobie życia bez niej :P


1 komentarz:

  1. Co do dezodorantu z lady speed stick,to też jest jednym z moich ulubionych także uwielbiam rexone,bo świetnie chroni i ma piękny zapach:)

    OdpowiedzUsuń